Co by nie bylo na 100% po bedzie lepiej niz bylo przed :lol: .
czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
Zwiń
X
-
Bedzie slabo bo ta namiastka turbiny jest mniejsza niz w AGRze :twisted:
To nie jest 1.4TSI twinturbo, gdzie z najslabszej wersji mozna pociagnac ponad 200KM.
Ten modowany to i tak ten z nowej serii mocniejszych twinturbo Do tego 7-biegowe DSG to jest to zrobiony calkiem spokojnie wykres bez szalu i tyle. Do Hardcoru to jeszcze wiele brakuje.
Zauwazcie tylko ekonomii ta drobna aluzje na dole, ze soft jest krojony na dobre paliwo :idea: A wiec moze i bedzie palic 5l, ale paliwka po 4,7 :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez pascalno dobrze ze pocieszacie chłopaki, ale cytując tunera - " to będzie
słabo"
ale różnica w stosunku do serii to
spodziewałes się, że ile wyjdzie z tych 120KM, 200 :?: :!:
I nie chodzi mi o odpowiedź "każdy ma inne potrzeby" (bo każdy kto ma te inne potrzeby kupiłby co innego zamiast "tatusiowozu").
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroft100KM na tone to jest minimum.
[ Dodano: Czw 11 Mar, 10 08:22 ]
Zamieszczone przez MaicroftA wiec te 150KMZamieszczone przez szkoda~140KM+saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Na papierze biedzie przyrost maly...ale NM rosna calkiem ciekawie.
Auto zaczyna jezdzic jak wysokoobrotowy diesel :twisted: ciagnie od 1800 calkiem sprawnie tyle tylko ze jak w dieslu sie zabawa konczy powyzej 4500 tu mamy jeszcze 1500obr smialo do dokrecenia
Mialem Seata Altea z takim motorem i wlasciciel wyraznie zadowolony z przyrostow mimo ze "tylko" 20KM na papierze dodalem.
Jedna uwaga...te auta lubia "stukac" na seryjnym programie na Pb95 ....
Po chipsie obowiazkowo PB98
A suszarka jest ciut wieksza od EGR w TDI :lol:pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez loydSądziełem, że powiesz coś w stylu "mniej niż 400 to nawet nie wsiadam".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loydZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez loydSądziełem, że powiesz coś w stylu "mniej niż 400 to nawet nie wsiadam".
ale wrażenie zupełnie mylne, bo uważam, że osiągi 1,4TSI zwłaszcza w połączeniu z całą jego ekonomią (zakup, przepał) i np. kulturą pracy za BARDZO ale to BARDZO dobre, a to, że z drugiej strony nie uważam ich za podstawę do nadmiernej podniety i to, że JA oczekuję\potrzebuję czegoś innego to jest już zupełnie inna sprawa.
silnik IMO optymalny dla większości zastosowań i wiekszosci userów, a po programi dla jeszcze większej większości
a moje podejście jest takie, że zawsze brać jak najwięcej mocy ile się da\można\pozwala portfel itd. i że lepiej mieć więcej niż mniej, ot co.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez loydZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez loydSądziełem, że powiesz coś w stylu "mniej niż 400 to nawet nie wsiadam".
Komentarz
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez loydZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez loydSądziełem, że powiesz coś w stylu "mniej niż 400 to nawet nie wsiadam".
ale wrażenie zupełnie mylne, bo uważam, że osiągi 1,4TSI zwłaszcza w połączeniu z całą jego ekonomią (zakup, przepał) i np. kulturą pracy za BARDZO ale to BARDZO dobre, a to, że z drugiej strony nie uważam ich za podstawę do nadmiernej podniety i to, że JA oczekuję\potrzebuję czegoś innego to jest już zupełnie inna sprawa.
silnik IMO optymalny dla większości zastosowań i wiekszosci userów, a po programi dla jeszcze większej większości
a moje podejście jest takie, że zawsze brać jak najwięcej mocy ile się da\można\pozwala portfel itd. i że lepiej mieć więcej niż mniej, ot co.
Tu się zgodzę - podniecać się "pałerem" 1.4 tsi nie ma co (bo i nie ma czym).
Natomiast dla 95 % ludzi jest to zupełnie wystarczające auto, którego osiągi porównywalne są z Passtami 2.0 FSI.
Ale rzeczywiście - kończymy OT, bo to taka sama dyskusja jak na temat wyższości TDI nad TSI (albo odwrotnie), czy blondynki nad brunetką.
Komentarz
-
-
No wlasnie i dochodzimy do ciekawej kwestii, tu wszyscy mowia ze na 95 te 1.4 i 1.8 chodza igla, a okazuje sie ze tak nie jest - czyli co zeby miec pewnosc ze paliwo jest OK to trzeba lac jakies VPowery albo czysta 98, a to podnosi koszty uzytkowania o jakies 20-30gr/l To co bedzie po zagazowaniu :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicrofttu wszyscy mowia ze na 95 te 1.4 i 1.8 chodza iglasaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftszkoda, Ale jak zauwazyles VW stosuje dupochron w postaci info w swoich materialach o laniu 98 :idea:
ale może przenieśmy się z tym do tamtego wątkusaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTo nie jest 1.4TSI twinturbo, gdzie z najslabszej wersji mozna pociagnac ponad 200KM.
[ Dodano: Czw 11 Mar, 10 10:51 ]
Zamieszczone przez rob555Jedna uwaga...te auta lubia "stukac" na seryjnym programie na Pb95 ....
W moim 1.8 TSI zalewanym zwykłą 95 ze stacji Bliska nigdy nie było stukania, a na hamowni wyszły spore gifty.... pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez YarekMaicroft napisał/a:
To nie jest 1.4TSI twinturbo, gdzie z najslabszej wersji mozna pociagnac ponad 200KM.
To nie jest żadne 'twinturbo' to jest silnik doładowany kompresorem i turbosprężarką czyli co najwyżej 'twincharger'
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez pascalno dobrze ze pocieszacie chłopaki, ale cytując tunera - " to będzie
słabo"
ale różnica w stosunku do serii to
spodziewałes się, że ile wyjdzie z tych 120KM, 200 :?: :!:
zobaczymy, do końca kwietnia jestem zarobiony więc jest czas do namysłu
Komentarz
-
Komentarz