Co by nie bylo na 100% po bedzie lepiej niz bylo przed :lol: .
czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
Zwiń
X
-
Bedzie slabo bo ta namiastka turbiny jest mniejsza niz w AGRze :twisted:
To nie jest 1.4TSI twinturbo, gdzie z najslabszej wersji mozna pociagnac ponad 200KM.
Ten modowany to i tak ten z nowej serii mocniejszych twinturbo
Do tego 7-biegowe DSG to jest to zrobiony calkiem spokojnie wykres bez szalu i tyle. Do Hardcoru to jeszcze wiele brakuje.
Zauwazcie tylko ekonomii ta drobna aluzje na dole, ze soft jest krojony na dobre paliwo :idea: A wiec moze i bedzie palic 5l, ale paliwka po 4,7 :twisted:
Komentarz
-
-
Tak spytam z ciekawości - jaką mocą powinno według Ciebie dysponować rodzinne auto komapktowe ?Zamieszczone przez szkodabędzie słabo, bo (znowu wracamy do tego samego :? ) 150KM w octavii to nie jest żaden szał :lol:Zamieszczone przez pascalno dobrze ze pocieszacie chłopaki, ale cytując tunera - " to będzie
słabo"
ale różnica w stosunku do serii to
spodziewałes się, że ile wyjdzie z tych 120KM, 200 :?: :!:
I nie chodzi mi o odpowiedź "każdy ma inne potrzeby" (bo każdy kto ma te inne potrzeby kupiłby co innego zamiast "tatusiowozu").
Komentarz
-
-
o, można i takZamieszczone przez Maicroft100KM na tone to jest minimum.
[ Dodano: Czw 11 Mar, 10 08:22 ]
Zamieszczone przez MaicroftA wiec te 150KM:lol: :kciukgoraZamieszczone przez szkoda~140KM+saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Na papierze biedzie przyrost maly...ale NM rosna calkiem ciekawie.
Auto zaczyna jezdzic jak wysokoobrotowy diesel :twisted: ciagnie od 1800 calkiem sprawnie tyle tylko ze jak w dieslu sie zabawa konczy powyzej 4500 tu mamy jeszcze 1500obr smialo do dokrecenia
Mialem Seata Altea z takim motorem i wlasciciel wyraznie zadowolony z przyrostow mimo ze "tylko" 20KM na papierze dodalem.
Jedna uwaga...te auta lubia "stukac" na seryjnym programie na Pb95 ....
Po chipsie obowiazkowo PB98
A suszarka jest ciut wieksza od EGR w TDI :lol:pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Absolutnie nie - ale generalnie z Twoich wypowiedzi można wywnioskować, że osiągi takie jak 1.4 tsi (dla mnie zupełnie wystarczające do samochodu rodzinnego) to totalna kupa, nie pozwalająca wyprzedzić na drodze nawet kombajnu.Zamieszczone przez szkodawidać miałeś mnie za idiotęZamieszczone przez loydSądziełem, że powiesz coś w stylu "mniej niż 400 to nawet nie wsiadam".
Komentarz
-
-
no widzisz, ale tutaj już wchodzimy w problem -> "co komu potrzebne", a o tym sam nie chciałeś rozmawiać, poniekąd zresztą bardzo słusznie.Zamieszczone przez loydAbsolutnie nie - ale generalnie z Twoich wypowiedzi można wywnioskować, że osiągi takie jak 1.4 tsi (dla mnie zupełnie wystarczające do samochodu rodzinnego) to totalna kupa, nie pozwalająca wyprzedzić na drodze nawet kombajnu.Zamieszczone przez szkodawidać miałeś mnie za idiotęZamieszczone przez loydSądziełem, że powiesz coś w stylu "mniej niż 400 to nawet nie wsiadam".
ale wrażenie zupełnie mylne, bo uważam, że osiągi 1,4TSI zwłaszcza w połączeniu z całą jego ekonomią (zakup, przepał) i np. kulturą pracy za BARDZO ale to BARDZO dobre, a to, że z drugiej strony nie uważam ich za podstawę do nadmiernej podniety i to, że JA oczekuję\potrzebuję czegoś innego to jest już zupełnie inna sprawa.
silnik IMO optymalny dla większości zastosowań i wiekszosci userów, a po programi dla jeszcze większej większości
a moje podejście jest takie, że zawsze brać jak najwięcej mocy ile się da\można\pozwala portfel itd. i że lepiej mieć więcej niż mniej, ot co.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Dla Ciebie wystarczające, ale może dla kogoś innego nie. Ja np. nie kupiłbym 120-konnej Octavii, bo nie czułbym się komfortowo, ale rozumiem też, że dla kogoś innego 120 KM to aż nadto i woli kasę przeznaczyć na dodatkowe wyposażenie, a nie mocniejszy silnik. Nie ma co ciagnąć tego tematu, bo każdy ma własne zdanie.Zamieszczone przez loydAbsolutnie nie - ale generalnie z Twoich wypowiedzi można wywnioskować, że osiągi takie jak 1.4 tsi (dla mnie zupełnie wystarczające do samochodu rodzinnego) to totalna kupa, nie pozwalająca wyprzedzić na drodze nawet kombajnu.Zamieszczone przez szkodawidać miałeś mnie za idiotęZamieszczone przez loydSądziełem, że powiesz coś w stylu "mniej niż 400 to nawet nie wsiadam".
Komentarz
-
Zamieszczone przez szkodano widzisz, ale tutaj już wchodzimy w problem -> "co komu potrzebne", a o tym sam nie chciałeś rozmawiać, poniekąd zresztą bardzo słusznie.Zamieszczone przez loydAbsolutnie nie - ale generalnie z Twoich wypowiedzi można wywnioskować, że osiągi takie jak 1.4 tsi (dla mnie zupełnie wystarczające do samochodu rodzinnego) to totalna kupa, nie pozwalająca wyprzedzić na drodze nawet kombajnu.Zamieszczone przez szkodawidać miałeś mnie za idiotęZamieszczone przez loydSądziełem, że powiesz coś w stylu "mniej niż 400 to nawet nie wsiadam".
ale wrażenie zupełnie mylne, bo uważam, że osiągi 1,4TSI zwłaszcza w połączeniu z całą jego ekonomią (zakup, przepał) i np. kulturą pracy za BARDZO ale to BARDZO dobre, a to, że z drugiej strony nie uważam ich za podstawę do nadmiernej podniety i to, że JA oczekuję\potrzebuję czegoś innego to jest już zupełnie inna sprawa.
silnik IMO optymalny dla większości zastosowań i wiekszosci userów, a po programi dla jeszcze większej większości
a moje podejście jest takie, że zawsze brać jak najwięcej mocy ile się da\można\pozwala portfel itd. i że lepiej mieć więcej niż mniej, ot co.
Tu się zgodzę - podniecać się "pałerem" 1.4 tsi nie ma co (bo i nie ma czym).
Natomiast dla 95 % ludzi jest to zupełnie wystarczające auto, którego osiągi porównywalne są z Passtami 2.0 FSI.
Ale rzeczywiście - kończymy OT, bo to taka sama dyskusja jak na temat wyższości TDI nad TSI (albo odwrotnie), czy blondynki nad brunetką.
Komentarz
-
-
No wlasnie i dochodzimy do ciekawej kwestii, tu wszyscy mowia ze na 95 te 1.4 i 1.8 chodza igla, a okazuje sie ze tak nie jest - czyli co zeby miec pewnosc ze paliwo jest OK to trzeba lac jakies VPowery albo czysta 98, a to podnosi koszty uzytkowania o jakies 20-30gr/l To co bedzie po zagazowaniu :roll:
Komentarz
-
-
no więc ja już zupełnie nie rozumiem o co w tym wszystkim chodzi, starałem się zgłębić temat, zgłębiłem ale potem po stwierdzeniach tunerów znowu jestem w dupie :xZamieszczone przez Maicrofttu wszyscy mowia ze na 95 te 1.4 i 1.8 chodza iglasaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
tak, to jeszcze bardziej zaciemnia sprawę IMO, te same motory, zalecenia inne :?Zamieszczone przez Maicroftszkoda, Ale jak zauwazyles VW stosuje dupochron w postaci info w swoich materialach o laniu 98 :idea:
ale może przenieśmy się z tym do tamtego wątkusaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
To nie jest żadne 'twinturbo' to jest silnik doładowany kompresorem i turbosprężarką czyli co najwyżej 'twincharger'Zamieszczone przez MaicroftTo nie jest 1.4TSI twinturbo, gdzie z najslabszej wersji mozna pociagnac ponad 200KM.
[ Dodano: Czw 11 Mar, 10 10:51 ]
Jeździłem kilka razy 1.4 tsi zalewanym zwykłym 95 i nie zdarzyło mi się usłyszeć w żadnych warunkach stukania, które miałoby wynikać ze zbyt niskiej liczby oktanowej... a wiem, jak takie stukanie brzmi.Zamieszczone przez rob555Jedna uwaga...te auta lubia "stukac" na seryjnym programie na Pb95 ....
W moim 1.8 TSI zalewanym zwykłą 95 ze stacji Bliska nigdy nie było stukania, a na hamowni wyszły spore gifty.... pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
O jednym pisze o drugim mysle. To nie slynne nowe 2.0TDIZamieszczone przez YarekMaicroft napisał/a:
To nie jest 1.4TSI twinturbo, gdzie z najslabszej wersji mozna pociagnac ponad 200KM.
To nie jest żadne 'twinturbo' to jest silnik doładowany kompresorem i turbosprężarką czyli co najwyżej 'twincharger'
:roll:
Komentarz
-
-
hehe no nie, ale jak usłyszałem ze "te silniki słabo wychodzą" - to sam rozumiesz wątpliwość. nie chciałbym się wpuścic na jakąś minę. jednak z drugiej strony patrząc mieć 20kucy więcej lub nie mieć to lepiej miećZamieszczone przez szkodabędzie słabo, bo (znowu wracamy do tego samego :? ) 150KM w octavii to nie jest żaden szał :lol:Zamieszczone przez pascalno dobrze ze pocieszacie chłopaki, ale cytując tunera - " to będzie
słabo"
ale różnica w stosunku do serii to
spodziewałes się, że ile wyjdzie z tych 120KM, 200 :?: :!:
zobaczymy, do końca kwietnia jestem zarobiony więc jest czas do namysłu
Komentarz
-
Komentarz